Söndag kväll

Älskar att vara ledig på måndagar, för då känns inte söndagen så himla "söndag" vilket ju kan vara lite ångest annars. Firar det med att dricka en öl :) Vann förresten en fin stubbyholder nere på puben häromkvällen. Eller, jag vann faktiskt tom två :) Här kommer en bild på den och min nya favvoöl Toohey's New:



Igår var jag ute med Karin för första gången på... nånsin sen jag kom hit tror jag... Visst, vi har varit på typ puben och så, men nu var vi ute och dansade. Hade tur att Rick var med oss ut och betalade för hela kalaset ;D
Det var riktigt kul! Men skum blandning av musik... Gamla härliga 80-tals hits blandat med riktigt crappy 80-tals hiphop typ...

Har inte hört nåt från norrmannen (ja just det, jag har nog inte berättat det, men han är alltså från Norge) sen i fredags kväll, så jag börjar räkna med att det är rätt kört på den fronten. Lite synd, men inte värre än att jag skakar lite på mig och går vidare ;) Har varit med om värre.....

Idag har jag ätit världens godaste hamburgare! Åt den förra gången jag var här i Sydney, men hade faktiskt glömt att den var SÅ god! Stället heter Burger Fuel och ligger här vid Kings Cross och själva burgaren jag åt var med Stiltonost och avokado. SÅÅÅÅ god!!!!!



Men det var ett tag sen nu, så jag börjar bli lite småhungrig igen. Tur att Wendy ska bjuda på småfrallor med hemmagjord wasabimajonäs nu :) Yummy!!!

(ja, jag har ju fortfarande inget intressant att förtälja, så jag bara svamlar på, har en känsla av att alla min inlägg här kommer att vara så...)

Avslutar med en bild från igår kväll, när vi blev attackerade av aliens. Såhär rädda blev vi då:


Kommentarer
Postat av: Tess

Dina inlägg är inte ett dugg ointressanta!

Jag älskar att du skriver ofta och att du lägger upp bilder!!!



Puss Puss fina vän!

2010-03-07 @ 17:24:03
URL: http://tessconfidential.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0