Sweet Home Sydney

Har sagt det förr men säger det igen, åååhhhh vad jag fullkomligt ÄLSKAR att bo här i Kings Cross!!!
Det är sån liv och rörelse och för det mesta tycker jag verkligen att det är helt underbart.
Som ikväll, när jag kom hem, då stod det ett helt trubadur-/gatumusikants-band precis utanför min port och spelade en hel massa bra musik. Klockan tre på natten!!! :D
Fick höra både Tracy Chapman och The Doors. Och precis när jag kom hem spelade dom Sweet Home Alabama och den låten har på något sätt blivit mitt "Sydney-soundtrack" :)



Monopoly-gänget för kvällen bestod av Karin, Adam, Clas, Sara, min kanadensiska vän Marie-Eve och så jag.

Det var kul med en annorlunda variant av monopolbräde (spiderman är ju astuff ju!), men jag och Karin blev snabbt uttråkade eftersom det gick så dåligt för oss... Faktum är att jag förlorade. Då la vi ner spelet och kom fram till att Clas var vinnaren. Men det var nog mest för husfridens skull som vi kom fram till det, hehe... ;)

Efter det blev det lite wii-bowling vilket inte heller gick nåt vidare för mig... Det var inte min kväll helt enkelt! Men jag hade en supertrevlig kväll ändå! Och som vanligt gjorde Sara supergod mat till oss!

Imorgon verkar det vara en day trip till Palm Beach som gäller. Men vi får se. Allt hänger på Sara, om hon orkar ta sig ur sängen eller inte... :) Men det låter superhärligt, och vädret är ju det bästa tänkbara just nu, så det vore verkligen på sin plats!
Ska sova nu så jag orkar upp imorgon! :D
Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Panki

Det verkar som att du har det super :-)

2010-03-21 @ 13:15:49
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0