höstrusk

Det är lite svårt att tänka sig att det för bara en vecka sen var 26 grader och strålande solsken. Nu är det kallt och det regnar och är värsta höstruskiga vädret. Huuu, min näsa är iskall hela tiden!
Men det är mysigt när man kan krypa ner under täcket och kolla på film :) Då är det liksom bara ett plus om det regnar ute. Upptäckte häromdagen att Karin lämnat kvar inte bara sin tv utan även sin dvd-spelare, så nu kan jag ligga i min säng och kolla på film! :D Tack Karin!

Hmm... helgen som gick ja, det var väl inte direkt den roligaste helgen jag haft. Fast söndagen var riktigt kul faktiskt. Käkade sen lunch på Hugos (en riktigt nice restaurang som på söndagar kör halva priset på cocktails och pizza, och det är riktigt nice pizzor!) med Andrea och Micke. Sen gick jag och Andrea och köpte ett par flaskor vin och gick hem till mig och spelade UNO med Wendy resten av kvällen. Skrattade massor! Andrea var på riktigt bra humör och när hon är det kan hon vara hur kul som helst :D

Sen har det inte hänt så mycket mer... Igår kom Jarrod hit en sväng på eftermiddagen. Vi riggade tv:n och dvd-spelaren, gick och hyrde en film (Zombieland) och köpte chips. Och nu kan jag sluta tjata om Estrellas Grillchips för Smith's Cheese and Onion är NÄSTAN exakt lika goda! :)

Det var allt för idag, nu ska jag krypa ner under täcket och kolla film. Tror det blir The Rocky Horror Picture Show.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0