Regn regn regn....

Det regnar rätt mycket nu... Men det är rätt ok ändå. Det är ju inte kallt längre iallafall och det uppskattas!
Men visst önskar jag att det var sol och riktigt hett. Men det kommer! :)



Var lite deppig häromdagen... Nästa dag när jag kom hem stod det blommor och vin på bordet.
Då blev jag glad igen! :) <3

Tänker nästan varje dag på saker jag vill skriva om i bloggen, men när jag väl sätter mig här har jag absolut ingenting att berätta om. Konstigt... Vill ju berätta om "livet i Sydney" typ. Men det är faktiskt inte så stor skillnad mot att bo i Stockholm. Faktiskt känns det i stort sett hela tiden som att vara hemma. Särskilt som jag ju ännu inte har upplevt nån riktig sommar här än. Ibland kan jag titta upp på ett träd och inse att det är en palm och då blir känslan ungefär "ja just ja, jag är ju på andra sidan jorden". Så ja, palmerna är väl det som skiljer Sydney från Stockholm, haha :)

När vi (jag, Clas, Karin, Daniel) var i Thailand för två år sen så träffade vi ett par, Christer och Anna-Karin.
Anna-Karin har jag träffat några gånger i Sverige, men Christer har bott i Kina, så honom har jag alltså inte sett på två år. Men igår kom han hit till Sydney, så då gick vi ut och drack några öl. Mycket trevligt! :)




Avslutar med en bild på mig från Hyde Park. Jag och Sandra tog vara på en av få soliga dagar och satt där och käkade våran lunch.





Kommentarer
Postat av: Panki

Åh, du är tillsammans med Mr Romantico, hääääärligt!

Va fin du är, du ser frisk och lycklig ut!

saknar

Puss

2010-11-03 @ 09:40:02
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0