Tråkhelg

Alltså det verkligen bara VRÄKER ner!!! Eller, vräker räcker liksom inte ens för att beskriva hur mkt det regnar. Men det är ganska mysigt ändå, att bara ligga här i sängen och titta ut på regnet och veta att man inte behöver gå ut alls :)
Trist bara att Jarrod är bortrest hela helgen, det hade ju varit mycket mysigare om han hade varit hemma...

Har bestämt mig för att ägna hela den här helgen åt att plugga. Måste se till att ligga lite före i dom här ämnena vi gör nu, för om två veckor får jag besök från Sverige (Stefan och Jenny kommer hit, det ska bli sååå kul att se dom igen!) och då vill jag inte ha en massa skola att tänka på. Så ja, nu ska jag käka lite frulle och sen ska jag sätta igång!

Igår låg jag i sängen precis hela dagen. Det var så himla nice att ta en dag och tillåta sig att göra absolut ingenting. Glodde på tv och bara mös. Var ute i torsdags, så jag var väl helt enkelt lite trött igår. Men inte bakis, som tur var :)

Jag, Clas och Sara var ute med Christer. Det var hans sista kväll här i Sydney. Sandra var med en stund också, men hon droppade av rätt tidigt under kvällen.

Bilder från kvällen:












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0