Saknar...

Något som jag är väldigt dålig på är att tala om och visa för mina vänner hur mycket jag uppskattar dom. Har tänkt på det ganska mycket. Jag vet inte varför, men jag är väl helt enkelt inte sån, det kommer inte naturligt. Vilket är synd. Särskilt när man har så underbara vänner som jag har. Jag har ju dessutom turen att få räkna en av dom mest omtänksamma människorna jag vet till mina närmsta vänner. Jossan, min fina, underbara vän <3
Kolla här vad jag fick på posten idag:



Alltså inte nog med allt gott, dessutom Toni Holgerssons senaste cd. SIGNERAD!
"Till Sofia, Josefine vill du kommer hem snart. Hon nynnar 'Kom till mej' Toni Holgersson"

Ärligt talat, det är svårt att få tårarna att sluta komma :) Dels för att jag har världens underbaraste vän, men också för att det fick mig att känna hur mycket jag faktiskt saknar mina vänner. Men nu är det inte lång tid kvar innan jag är hemma igen! Och även om jag kommer att vara superledsen över att lämna Jarrod så kommer jag att vara så himla glad över att få träffa er alla igen! Älskar Er!


Kommentarer
Postat av: Tess

Fantastiskt fint gjort av Jossan! True friendship! :) puss

2010-10-26 @ 07:16:11
URL: http://Www.tessconfidential.blogspot.se
Postat av: Panki

Loppan e bäst!

2010-10-26 @ 08:41:44
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: loppan

Det är ju bara snälla och fina vänner som får paket på posten - så du vet! <3

2010-11-17 @ 14:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0