Senilo!

Jag har liksom glömt att blogga! Sorry för det till dom som nu kan tänkas ha väntat på ett nytt inlägg.
Kan väl kanske bero på lite tidsbrist också... Eller snarare prioritering...

Men men, som vanligt har det väl inte hänt så mycket. Inga mer spindlar i lägenheten, peppar peppar ta i trä!!! Trivs fortfarande mycket bra i vårat nya hem. Och om jag nån gång skulle råka glömma bort i vilket land jag befinner mig så behöver jag bara slänga ett öga ovanför tvn...



Japp, bor man i Australien så måste man ju ha en surfingbräda på väggen.
Hmm... funderar på om jag skulle våga prova mig på att surfa lite nu i sommar.
Problemet är ju att jag är så rädd för hajar...

Försöker komma på vad som hänt sen sist... men tydligen är mitt liv lika händelselöst som hemma i Stockholm. Har börjat hänga lite mer med Sandra. Hon har flyttat så hon bor mellan 5-10 minuters gångavstång från mig. Det gillas :) Clas och Sara har också flyttat. Dom bor en aningen längre bort nu, men lägenheten är större och finare än den förra plus att dom har pool på taket. Det gillas också :) Och så har vi haft världens goaste lilla vovve boende hos oss ett litet tag:



Det här är Gir, Jarrods hund sen 5 år tillbaka, som han tyvärr var tvungen att lämna bort eftersom nästan inga hyresvärdar här tillåter husdjur. Men trots att det var sorgligt att lämna bort henne så känns det bra, för nu bor hon i ett hus med stor trädgård och paret som tog henne verkar jättebra :)

Ok, men det var väl allt för den här gången. Nu ska jag hänga tvätt, sen ska jag ringa och väcka Sandra och så ska vi bege oss ut på jobb-jakt!

Avslutar med det här fotot på Vivianne, Sara, mig och Sandra





Kommentarer
Postat av: Panki

Villken söööööt hund! Trist att han inte fick bo hos Er!

2010-10-08 @ 12:03:40
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: Tess

Supersöt liten vovve! Måste varit jobbigt att skiljas från den!!! Min familj köpte en 5 årig hund i somras. Han trivs superbra här... men samtidigt undrar man ibland om han liksom tänker på sin "gamla" familj! Får ni hälsa på vovven i hans nya? Puss

2010-10-09 @ 22:41:39
URL: http://tessconfidential.blogspot.com
Postat av: Fiafidolin

Det är en hon :)

Men ja, dom sa att Jarrod kan komma och hälsa på precis när han vill, så det kändes ju skönt. Men jag tror inte han kommer att åka dit förrän nästa år nån gång, för att hon helt ska få vänja sig med sin nya familj.

2010-10-11 @ 05:15:32
URL: http://fiafidolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0