Väderlek

Ooohhh, vad härligt väder det har gått och blivit här! Varmt och skönt. Fast idag på eftermiddagen började det regna. Det vräkte ner, och åskade! Men nu har det lugnat ner sig.

Jag har försökt att blogga hela veckan, men varenda gång så är det nåt som har strulat. Ville ju visa bilder från förra helgen. Fredagskvällen, då jag var ute med Sara, så blåste det något så fruktansvärt! Alla gick omkring och hostade och nös hela kvällen pga allt som yrde runt i luften.

Här kommer några bilder som vi tog utanför vårat hus på lördagsmorgonen:



Det här trädet står utanför våran port. Under natten har det blåst så kraftigt att trädet blåst av...



...och landat rakt på en bil som stod parkerad på andra sidan gatan.
Stackars ägaren till den bilen...



Ja, och som vanligt har det inte hänt så mycket dåra. Har avslutat ännu ett block i skolan. Vilket innebär att jag får nya ämnen på måndag. Hoppas på nåt spännande, för dom senaste fem veckorna har varit riktigt tråkiga!
Och så har jag fått veta att när vi tar "studenten" så ska vi få ha såna där coola fyrkantiga hattar med tofs på! Det är tydligen helt nytt för Martin College, dom första att få ha det var dom som slutade nu i veckan tror jag. Haha, ska bli skitkul, det är ju liksom bara "på film" man har det! :D

Nu ska jag dricka ett glas vin och slappa lite framför tvn. Väntar på att Jarrod ska komma hem, han har varit och tatuerat sig idag. På revbenen. Ajajajaj! Han sa att det var den mest intensiva smärta han någonsin upplevt! Jag tror honom! Mina blommor på ryggen går ju ner en bit över revbenen och det var verkligen fruktansvärt! Jag blev ju sjuk efter första sittningen. Hade feberfrossa hela natten. Inte kul. Men värt det efteråt! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0