In school

Sitter i skolan nu och vantar pa att fa ga hem.
Haller pa med MYOB accounting. Det ar faktiskt ratt kul och intressant, men lite trottsamt att sitta fran 8:15 till 17:00... Sarskilt som det ar tokvarmt har i klassrummet!
Varan larare ar sjuk och vill ga hem sa han har sagt att vi kan fa ga klockan fyra. Det ar om 8 minuter :)
Da ska jag och Sandra ga och dricka en fredagsol. Slurp slurp :)

Och imorgon ar det antligen dags for FLYTTEN! Packade det mesta av mina grejer igar. Jag har ju inte sa mycket, sa det gick ganska snabbt.
Ar lite sugen pa att aka till Ikea redan pa sondag. Behover ju bade soffa och nan byra.
I det har landet ingar det oftast inte kylskap i lagenheterna, utan det far man kopa sjalv, men vi har turen att FA ett fran Jarrods jobb. Och tvattmaskin och torktumlare finns i lagenheten, sa det behover vi inte heller tanka pa. Bra bra! :)

Nej, nu ska jag ta och packa ihop mina grejer och springa till puben ;)

Leverpastej!



Kommentarer
Postat av: Panki

Åh va kul med ett nytt hem :-) Har sett en supersnygg soffa på Mio som är mörklila som jag är sugen på... Tyvärr så har vi ju redan en soffa som är rätt så ny :-(

2010-09-03 @ 19:17:58
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: Fiafidolin

Oh, mörklila låter nice :)

Men här blir det nog en röd verkar det som. Och ingen riktig soffa heller, utan en futon som man kan göra till säng om nån kommer och sover över. Har inte så mkt plats... Men finns det hjärterum finns det stjärterum! :D

2010-09-09 @ 05:21:36
URL: http://fiafidolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0