Solen skiner

Glömde berätta en sak om Jarrod: han tatuerar. Sig själv! Han är rätt ok för nån som liksom aldrig har lärt sig. Den senaste tatueringen han gjorde på sig själv är riktigt snyggt gjord faktiskt! Fast kollar man noga så är klart att man ser att det inte är nåt proffs som gjort den.

Men trots det så vill jag att han ska tatuera mig. Men bara nåt litet och kanske inte på nåt jättesynligt ställe. Får se vad det blir...

Här kommer ett par nya bilder ifrån lägenheten:



Sovdelen

och

det är tydligen den enda delen jag kan visa idag. Har suttit här i säkert två timmar och försökt ladda upp, nu skiter jag i det här och går och duschar ist.

Men jag har ju visat köksdelen förut, så ja... det är hela lägenheten faktiskt, större än så är den inte :)

Idag kommer Clas, Sara och Dennis hit. Vi ska inviga grillen på taket och dricka lite öl i solen. Nice!





Kommentarer
Postat av: Panki

Litet men mysigt!

2010-09-12 @ 14:01:12
URL: http://pancake.webblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0