Final Report

Har fått mitt slutbetyg för året då jag pluggat Diploma of Tourism.
Säkert inte så många som tycket det är intressant, men jag tänker skriva ut det här iallafall :)

Det här är alltså alla ämnen jag läst under året plus betygen i alla ämnena.
Först en förklaring på vad betygen står för:
CO = Competency Attained, ungraded result (betyder alltså att man bara kan få godkänd eller icke godkänd)
CO* = Competency Attained, graded result (det lägsta man kan få utan att bli underkänd, alltså G som i godkänd)
PM = Performance with Merit (motsvarar väl ungefär VG som i väl godkänd)
PD = Performance with Distinction (borde väl motsvara MVG och är alltså det bästa man kan få)

Australian Fares and Ticketing - CO
Computerised Accounting - PM
Cultural Awareness - PD
Deal with Conflict Situations - CO
Destination and Products, Australia - CO
Destination and Products, International - CO*
Establish and Conduct Business Ralationships - PD
Identify Hazards and Control Safety Risks - PD
Implement and Monitor OHS Procedures - CO*
International Ticketing - PD
Interpret Financial Information - PM
Introduction to Travel and Tourism - CO
Lead and Manage People - PD
Maintain Financial Records - PD
Manage Finances within a Budget - PM
Manage Quality Customer Service - PD
Monitor Work Operations - PD
Operational Plans - PD
Prepare Budgets and Financial Plans - PD
Produce Business documents - CO*
Tourism Compliance Requirements - PD
Travel and Tourism Sales - CO
Travel Computer Studies - PD
Work with Colleagues and Customers - PD
Write Business Documents - PD

Sammanfatningsvis fick jag alltså:
CO - 5 st
CO* - 3 st
PM - 3 st
PD - 14 st
Tycker att jag kan vara rätt nöjd med det faktiskt! :D


Kommentarer
Postat av: frollen

Skitbra, duktig tjej!

2011-02-04 @ 07:58:55
URL: http://frollen.blogspot.com
Postat av: Panki

Men gud så duktig du varit!!! Grattis!

2011-02-04 @ 13:18:06
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Wow! Bra jobbat!

2011-02-04 @ 17:57:09
URL: http://www.anneke.glowingminds.co.uk
Postat av: Tess

Impressive!!! Grattis! Kraaam

2011-02-06 @ 10:32:54
URL: http://tessconfidential.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0