Pics

Jag ar dalig pa att uppdatera... Tankte gora det lite enkelt for mig och bara kasta in lite bilder, eftersom jag faktiskt tog fram kameran igar och fotade lite! Det var superfint vader sa vi borjade dagen med att laga och ata frukost utomhus, sen packade vi in gummibat, barn, hund och oss sjalva i ett par bilar och akte till en flod har i narheten dar vi hangde i nagra timmar och lagade lunch och bara softade. Efter en stund kom en till labrador dit och lekte med Frank och da blev det ratt livat.
 
Huset pa bilden ar huset vi bor i, rummet langst ner till hoger ar mitt och Jarrods.
 
 
Men jag blir galen!!! Internet ar sa satans daligt har!!! Tva bilder var tydligen allt jag kunde ladda upp for den har gangen. Och tid tog det! 
Jag fick fragan av en kille haromdagen om vi har internet i Sverige. Jag holl pa att spotta honom i ansiktet!!! Det ar ju sa sjukt mycket battre i Sverige sa det gar liksom knappt ens att jamfora med hur det ar har!
 
Jaja, jag fortsatter forsoket med att ladda upp bilder en annan gang, nar jag lugnat ner mig lite, hehe :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Panki

Hahahahaaaa, om vi har internet? Hahahahaha!!!! Puckade kille!

2012-08-26 @ 14:46:35
URL: http://pancake.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0